tiistai 27. marraskuuta 2012

Christmas, I'm waiting for you

Hehhee terppa kaikki! Toi mun viimepostaus oli tommonen angst, mutta nyt oon jo ihan eri maata (kiitos erään ihanan ihmisen♥). Oon taas ihan hihhulihei, en tosin tiedä miksi... :D Voi olla se, että treenit sujuu, koulun kiireet on jo vähän rauhoittunut, ja mukavaa suunnitelmaa on ennen joulua ja jouluksi luvassa :) niin ja siis KOHTA ON JOULU!!!!!! Oon ihan fiiliksissä :D ja sekin, että tulevana viikonloppuna Wiljam tulee meille yöks hoitoon, sit on Kookoon pikkujouut ja sunnuntaina on viimeset kisat ennen joulua, ja niihin mennää tyttöjen kaa :) Ja siis ACE:lle Kuopioon on suunta ;)  Sitten ensiviikon tiistaina Pepposella on lonkka- kyyner- selkäkuvaukset, jotka on pitkään jo ollut suunnitelmana toteuttaa. Niin ja 8-9.12 meen Annan ja Jassun kaa Helsinkii kaks päiväsii Voittaja-näyttelyihin :) Eli tekemistä tosiaan riittää!

Tosiaan, oon lähiaikoina aikas tiuhaan käynyt treenaamassa, tai jos ei agilitya, niin pitkää lenkkiä ainakin. Treenitkin on alkanut taas sujumaan, kunhan vain muistan kohtuuden jaksamisen kanssa, itseni sekä Pepin.
Mutta joo, eipä mulla muuta tärkeetä :)
Alla muutama video viimeaikojen treeneistä; pääsette ihailemaan meijän "haudasta nousua" :D :









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti